Tuesday, March 23, 2010

Fakta.

Tau kah kamu bahawa ular paling panjang di dunia yang pernah di jumpai adalah di Negara ketani.. Brunei Darussalam. Berukuran lebih dari 3kilometer dan beratnya 12 kilo?


Taukah biskita semua bahawa kerita paling laju pada tahun 2009 di Brunei adalah kerita berjinama daihatsu charmant? Ini di kuatkan lagi ulih peguam bela brunei, Norman Hakim.


Taukah anda.. Nasa memberi maklumat bertarikh 12 mac 2009, yang mengatakan bahawa terdpt kehidupan di Bulan.. Berbentuk tumbuh tumbuhan, yang di kenal pasti sebagai altom miska. (ulam raja)


Tahukah anda bahawa di brunei. Seorang ibu melahirkan anak tanpa kepala? Dan di percayai anak itu masih hidup sehingga kehari ani.


Tahukah biskita semua bahawa.. Manusia mengandungi bahan letupan di dalam badan? Ini di sahkan oleh Dr Albert Jackson. Yang mana kalau manusia meminum air sebanyak 2 gelas setengah dgn membaca bismillah. Bahan letupan itu akan meletup. Letupan di anggarkan seperti dua biji nuclear.


Tau kamu? Di Brunei pernah terjadi letupan gunung berapi? dan membunuh seramai 2 org? oleh kerana itu. Kerajaan brunei telah mengerah kan 3 juta krita lipan untuk menyurung(meratakan) gunung berapi tersebut.


Tau kah? d brunei selalu di timpa kejadian aneh? Yang baru2 ini.. seorang budak pernah ternampak ultraman.


Sekian sahaja dulu.



Harap ambil maklum, bahwa fakta di atas adalah fakta songsang.

No comments:

Post a Comment