Tuesday, February 16, 2010

Arabic placement test goes wrong.

Cerita ani 100% banar2 ni belaku. Tapi ada ku tambah2 lah dikit. Last year x. or 2 taun lapas. Time atu masih lagi urg banyak main skuter besurung. Zaman atu masih lagi urg minum aing sihat pakai mulut. Aku one day menghadiri satu Arabic placement test arh one of the newst university in Brunei. paham2 laa.

Penginterview : Apa kabarnya hensem ni.... (in arabic)

Aku : EEEEeee suka kaum sejenis kah? (in hindustan)

Penginterview : Ok kasi tau aku mana negri yang kau inda mau lawat? (in arabic)

Aku :Indon x? hehehe no offence.

Penginterview : Kenapaaaa???? brgnya murah2 x ahhhhh

Aku : Malar ku meliat bah dalam parabola arh berita2 indon.. urg bebunuhan... urg mencuri... urg kana gantung... urg membom2 apa... Eeee takut me eee...

Penginterview : OOo ertinya banyak urg jahat lah ni..

Aku : yes!! thats the word!!

Penginterview : Okay.....

Aku : Btw.. Kita ni urg mana liau?

Penginterview : Indonesia..

Toing......!!!

LOL.

No comments:

Post a Comment